sponsorzy

Nasi sponsorzy

  • Sponsor projektu

    Fundacja Carrefour

    Utworzona w 2000 r. Fundacja Carrefour kieruje się misją interesu publicznego, działając we Francji i na całym świecie, by promować transformację żywieniową dla wszystkich. Jej zaangażowanie bazuje na działaniu w trzech kluczowych obszarach: zwalczaniu marnotrawstwa poprzez przekazywanie nadwyżek żywności, zrównoważonym i wspieranym przez społeczność rolnictwie oraz odpowiedzialności społecznej. Dzięki budżetowi wynoszącemu 6,7 mln euro w 2019 r. fundacja wzięła udział w 73 projektach i pomogła tysiącom ludzi w dziewięciu krajach, w których prowadzi działalność Grupa Carrefour.

     

    Od początku swojej działalności Fundacja Carrefour wspiera projekty realizowane przez działające w Polsce organizacje. Do grudnia 2019 r. przekazała 3 713 268 euro na granty dla krajowych beneficjentów. Fundacja jest też sponsorem projektu „BIO dla Mamy i Dziecka”, na którego realizację przekazała Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie darowiznę w wysokości 731 000 zł. Wsparcie programu, którego celem edukacyjnym jest podniesienie świadomości społecznej w zakresie żywności ekologicznej, jest ważnym elementem realizowanej przez Carrefour strategii transformacji żywieniowej oraz jej głównego obszaru – demokratyzacji bio.

     

    Więcej informacji na temat inicjatyw fundacji i jej partnerów można znaleźć na stronie www.fondation-carrefour.org

  • Sponsor projektu

    Carrefour Polska

    Carrefour Polska od 2018 r. realizuje strategię transformacji żywieniowej, której założeniem jest pomoc konsumentom w zmianie nawyków żywieniowych, edukacja oraz zapewnienie szerokiego dostępu do informacji o sprzedawanych produktach. Demokratyzacja bio, czyli popularyzowanie żywności ekologicznej, to jedno z największych zadań, które w ramach tej strategii postawiła przed sobą firma. Upowszechnianie wiedzy na temat żywności eko oraz stymulowanie rozwoju polskiego rynku bio są dla sieci priorytetowymi inicjatywami w tym obszarze. Dlatego Carrefour zainicjował utworzenie Koalicji na rzecz Rozwoju Rynku Żywności Bio, która, działając pod patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, służy budowie potencjału produkcji i przetwórstwa żywności ekologicznej oraz wzmocnieniu tego segmentu polskiego rolnictwa.

  • Partnerzy

    HiPP

    Troska o dobro najmłodszych to rodzinna tradycja HiPP. Firma od wielu lat podąża ścieżką wytyczoną przez założyciela firmy Georga Hippa. Jej misją jest dostarczanie najczystszych ekologicznie produktów dla dzieci i niemowląt, produkowanych z jak najmniejszym obciążeniem dla środowiska naturalnego. HiPP rozpoczął produkcję żywności ekologicznej dla dzieci i niemowląt ponad 60 lat temu, a dziś jest największym na świecie przetwórcą surowców z rolnictwa ekologicznego. Firma oferuje najmłodszym szeroką gamę produktów ekologicznych: począwszy od ekologicznego mleka modyfikowanego, poprzez produkty w słoiczkach (zupki, obiadki, deserki), tubki w różnych kompozycjach smakowych, na zdrowych przekąskach kończąc. HiPP ma w ofercie również kosmetyki dla mamy i dziecka. Na produktach marki obok europejskiego znaku rolnictwa ekologicznego – zielonego listka – znajduje się także znak HiPP BIO, który powstał na długo przed wprowadzeniem europejskich norm rolnictwa ekologicznego.

     

    Gospodarstwa ekologiczne należące do HiPP oraz gospodarstwa kontraktowe rozsiane są po całym świecie. W Polsce, w sercu Warmii, znajduje się jedno z nich. Od niemal 20 lat prowadzi je osobiście Stefan Hipp. Posiadanie własnych i kontraktowych gospodarstw ekologicznych umożliwia stały nadzór nad zachowaniem najwyższej jakości surowców i składników: gleba jest starannie badana i selekcjonowana, nasiona nie są poddawane genetycznej obróbce, a wszystkie owoce i warzywa dojrzewają powoli w zgodzie z naturą. Tę samą zasadę HiPP stosuje w przypadku zwierząt, są one hodowane zgodnie z naturalnymi dla danego gatunku potrzebami i warunkami. Te standardy oraz bardzo szczegółowe kontrole jakości na każdym etapie produkcyjnym gwarantują najwyższą jakość produktów HiPP, które trafiają do najmłodszych. Więcej informacji o firmie na hipp.pl.

  • Partnerzy

    Piątnica

    OSM Piątnica to polska spółdzielnia mleczarska należąca do ponad 2 tys. rolników, których gospodarstwa położone są na zielonych, czystych ekologicznie terenach Mazowsza, Podlasia i Kurpi. Priorytetem spółdzielni jest dbałość o najwyższą jakość i naturalność produktów. Bogate tradycje mleczarskie regionu, szacunek do natury i otwartość na innowacje pozwoliły firmie stać się jedną z najnowocześniejszych i najszybciej rozwijających się mleczarni w kraju i na świecie.

     

    Oferta spółdzielni obejmuje szeroki asortyment produktów mleczarskich, takich jak: serek wiejski, śmietany, serki do smarowania, twarożki i twarogi, serek mascarpone, masło, jogurty naturalne i kefir oraz mleko. Uzupełnieniem oferty jest gama produktów deserowych, m.in. jogurtów typu greckiego z owocami, jogurtów typu islandzkiego Skyr i Skyr pitny oraz mlek smakowych. Spółdzielnia dynamicznie rozwija także linię produktów Bio – z mleka ekologicznego, pochodzącego z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych, prowadzących tradycyjną pastwiskową hodowlę krów. Obecnie w ofercie znajdują się: mleko bio świeże, mleko bio UHT, serek wiejski bio, śmietana 18% bio, twaróg wiejski bio oraz jogurt naturalny bio.

     

    Produkty OSM Piątnica charakteryzują naturalne składniki, prosty skład, pyszny smak i najwyższa jakość. Spółdzielnia jako pierwsza w Polsce wprowadziła kompleksowy program poprawy jakości surowca. Wszyscy dostawcy spółdzielni żywią krowy paszami bez składników modyfikowanych genetycznie (GMO). W 2019 r. OSM Piątnica wprowadziła najwyższą klasę skupowanego mleka – premium, która pięciokrotnie przewyższa wymagania unijne.